1. Świat Toyoty
  2. Nowości
  3. Prototypy Toyoty na targach Japan Mobility Show 2023
31 stycznia 2022

Jakie gwarancje serwisowe oferuje Toyota?

Osoby, które planują kupić samochód w autoryzowanym salonie, biorą pod uwagę szereg kryteriów.

Po zastanowieniu się, jaka moc silnika, rodzaj napędu czy wyposażenie dodatkowe będą niezbędne, często przychodzi też czas na przeanalizowanie tego, jak będzie wyglądała obsługa po zakupie. Właśnie dlatego nasz Autoryzowany Salon Toyoty we Wrocławiu proponuje Klientom gwarancje serwisowe, które z jednej strony wpływają na reputację marki, a z drugiej powodują, że użytkownicy nowych pojazdów nie muszą się obawiać o obsługę swoich aut po zakupie. Na co dokładnie mogą liczyć Klienci?

Gwarancja producenta i BIS gwarancja serwisowa

Jedną z ważniejszych kwestii, na które mogą liczyć osoby udające się do salonu sprzedaży Toyoty we Wrocławiu, jest oczywiście gwarancja producenta. W jej zakres wchodzą:

  • - trzyletnia gwarancja, która obejmuje elementy mechaniczne (poza częściami, które zużywają się z uwagi na eksploatację),
  • - pięcioletnia gwarancja na system hybrydowy,
  • - dwunastoletnią gwarancję na perforację korozyjną (nie dotyczy samochodów użytkowych).

Ponadto w ramach gwarancji podstawowej kierowca może liczyć też na to, że w razie usterki, która wykluczy dalszą jazdę, a będzie podlegała gwarancji, to samochód zostanie odholowany do najbliższego ASO.

BIS gwarancja serwisowa dotyczy z kolei aut, które zostały kupione w sieci ASO na terenie Polski, a do tego ich wiek wynosi mniej niż 3 lata, a przebieg mniej niż 100000 km. Jest to dodatkowa ochrona, która zaczyna obowiązywać po wygaśnięciu podstawowej Gwarancji Producenta i może wynieść nawet 5 lat. Kierowca Toyoty, który z niej korzysta, może liczyć między innymi na sprawną obsługę w sieci ASO czy szeroki zakres pomocy drogowej Assistance, która obejmuje holowanie i noclegi.

PLUS Gwarancja Serwisowa i Hybrid Synergy Drive

Osoby, które kupiły samochód w naszym salonie, mogą liczyć na profesjonalną i szybką obsługę w serwisie Toyoty. Użytkownikom aut proponujemy PLUS Gwarancję Serwisową, która dotyczy pojazdów, które nie ukończyły 10 lat od daty pierwszej rejestracji, a ich przebieg nie przekracza 200000 km. Omawiana gwarancja zapewnia przede wszystkim naprawę bądź holowanie do najbliższego ASO i naprawę z użyciem oryginalnych części zamiennych. Warto wspomnieć też o Hybrid Synergy Drive, czyli nawet do 10 lat ochrony akumulatora hybrydowego.